Formalności bez komplikacji

Jak to załatwić?

Tutaj znajdziesz proste instrukcje i wskazówki, które krok po kroku pomogą Ci w załatwieniu najważniejszych spraw związanych z nieruchomością. Sprawdź, jak szybko i bez zbędnych formalności rozwiązać swoją sprawę.

Podanie stanu licznika wody


Odczyty wodomierzy prowadzone są dwa razy w roku na koniec miesiąca maja i na koniec listopada . W tych okresach możesz podać stan wodomierz na trzy sposoby:

Masz pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

SEKCJA ROZLICZEŃ
INDYWIDUALNYCH

Aneta Mermer

INSPEKTOR

32 441 98 76 / 32 271 86 30 w. 876
aneta.mermer@tdn.com.pl
pokój nr 7

SEKCJA ROZLICZEŃ
INDYWIDUALNYCH

Iwona Kutarba

INSPEKTOR

32 441 98 51 / 32 271 86 30 w. 851
iwona.kutarba@tdn.com.pl
pokój nr 7